הנחיות ליום הבדיקות

הכנות לביקור במתחם

שימו לב לכמה דגשים לפני הביקור במתחם המחקר

  • יש להיות שעתיים בצום לפני הביקור (מותר מים).
  • אם מתוכננת חופשה או טיסה מומלץ לתאם את הביקור אחריה, או שבועיים לפניה.
  • במידה ויש לכם בדיקות דם עדכניות יש לעדכן אותם דרך האזור האישי באתר
  • כתובת: אילן רמון 2, נס ציונה (פארק המדע) כניסה D, קומה 5.

אפליקציית תיעוד מזון

10k app

הוראות שימוש באפליקציה

נבקשכם לתעד במשך שבועיים את אורח החיים באפליקציה: תרופות, מזון, כולל שתיה (לא צריך לתעד מים), שינה ופעילות גופנית.

רצוי לתעד ארוחות בזמן אמת ובצורה מדויקת ככל הניתן.

כאשר מתעדים מזון יש להזין את הרכב הארוחה או המשקה. לדוגמא: כאשר מתעדים נס קפה, צריך להזין את הקפה ובנפרד להוסיף את החלב ו/או את הסוכר. דוגמא נוספת כריך /  סלט: במקום לחפש "כריך" אם לא מוצאים את הפריט המדויק שרציתם לתעד, צריך לתעד בנפרד את סוג הלחם ואת תכולת הכריך.

למדריך המלא


הכנת דגימת צואה

הזמן הרצוי עבור לקיחת הדגימה הינו כשבועיים לאחר ביקורך במתחם הבדיקות, יומיים שלושה לפני מועד איסוף המעטפה (שיתואם איתך מול חברת השליחויות Bar Group). לא לשכוח לסמן באפליקציה את תאריך הדגימה. הדגימה עמידה בטמפרטורת החדר למספר שבועות. רצוי מאוד להסתכל בסרטון ההדרכה כדי לתת דגימה בצורה נכונה.

בשני מקרים לא ניתן לבצע את דגימת הצואה:

  1. נטילת אנטיביוטיקה - יש להמתין שלושה חודשים מסיום הטיפול.
  2. בדיקת קולונוסקופיה - יש להמתין שבועיים לאחר הבדיקה.

למדריך המלא


שימוש במכשיר השינה

בדיקת השינה בודקת דום נשימה בשינה באמצעות מעבדת שינה ביתית. 
מכשיר השינה מיועד לבדיקה של שלושה לילות, אין הכרח לישון 3 לילות רצופים.
המכשיר מוכן לשימוש ראשוני עבור הלילה הראשון, לאחר מכן ולפני השימוש הבא יש להחליף סוללה, אצבעון ומדבקה לחיישן החזה.

למדריך המלא


החזרת בדיקות ביתיות

בחירת מועד איסוף מעטפה

כשבועיים לאחר ביקורך במתחם הבדיקות של המחקר, תקבל/י הודעת SMS מחברת השליחויות: Bar Group.
בהודעה ישנו קישור לתיאום מועד הגעת שליח עד אליך, ניתן לשנות את הכתובת בקישור.

הקישור תקף לחמישה ימים בלבד ואז נסגר. את הציוד יש להחזיר גם במידה ולא נעשה בו כל שימוש.

יצירת קשר עם חברת השליחויות

למקרה הצורך, טלפון מוקד של חברת השליחויות "בר הפצה" לבירורים רק לאחר קבלת הודעת SMS:
073-2131968 (מספר שליחות הוא מספר הטלפון שלך).

זמן מענה של חברת השליחויות: עד שעה וחצי.

אם עדיין לא קיבלת הודעה יש לפנות לתמיכה: support10k@project10k.org.il